Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2014 19:32 - Ще се обеси или не ?!....
Автор: masculin Категория: Забавление   
Прочетен: 2455 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 13.09.2014 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бъзикилийкс – Истината такава, каквато можеше да бъде!? ~ Или частна теория на НЕвероятностите!
  Бареков: „Ако не спечелим изборите ще се обеся.“

30 събота авг 2014

Posted by chergar in Политика, бизнес, медии, новини, образование, общество

19 коментара

              16 Гласа

image

Публикуваме част от отговорите дадени от лидерът на ББЦ, Николай Бареков, на пресконференцията след конгреса на партията:

- Г-н Бареков, защо мечтата ви е да бъдете новия Ахмед Доган, а не новият Стефан Стамболов например?

- А кой е Стефан Стамболов, това не е име от политическия елит на България. Аз претендирам да съм по-добър от най-добрия, по-пробивен, по-успешен и не се сещам за друг български политик освен Ахмед Доган, който да не е признат от целия български народ като по-по-най. Е, аз вярвам и не просто вярвам, аз знам, аз твърдя, аз съм и в момента по-всякакъв от него. И искам да кажа, че не е необходимо аз да повярвам в себе си, а народът трябва да преживее катарзис и да осъзнае, че аз съм най-истинският български политик в момента. И този катарзис трябва да се случи до изборите.

- Извинете г-н Бареков, но наистина ли не знаете кой е Стефан Стамболов, премиерът съсечен в центъра на столицата?

- Така значи, вие явно искате и аз да последвам съдбата на този човек. Знам, че много от вас журналистите, които сте ме заобградили тук, изпитвате неистова завист, към моето икономическо, интелектуално и политическо израстване и щяхте много по-лесно да оправдавате собствената си бездарност, ако не бях аз да ви блестя в очите. Не, не искам и няма да бъда някой си Стефан Стамболов, посечен в центъра на столицата. Ще бъда новия Доган, със сараи и в Княжево ,и в Бояна,  и резиденциите на бай Тошо ще си върна. А Росен Петров ще новият Лютви Местан и никой друг.

- Не се ли притеснявате тогава, че може да се появи някой нов Октай Енимехмедов, по-успешен от първия?

- Вие български журналистически плазмодии, явно жадувате да ме видите мъртъв. Ето какво ще ви кажа, ако не спечелим изборите сам ще се обеся, защото не мога да върна толкова чужди пари колкото съм похарчил от създаването на ББЦ и колкото ще похарча до края на кампанията. Но вярвам, че българският народ е достатъчно прост и алчен за да не позволи това да се случи и ще повярва на мен и на моите обещания, повече отколкото на обещанията на някой друг. Защото обещанията ми са много по-добри от обещанията ти.

- Мислите ли, че можете да победите Бойко Борисов?

- Ще го смачкам, ляв-десен, ляв-десен.

- Имахме предвид на изборите . . .

- Що ми задавате прости въпроси. Аз ясно казах, че ще съм следващия премиер и следващият Ахмед Доган. Естествено, че ще го бия и него и Цветанов и Цецка Цачева. Цялата им партия, един по един ще ги смеля.

- Можем ли да кажем тогава, че следващият премиер ще е Ахмед Доган?

- Не се опитвайте да ме объркате, не съм толкова прост, казвам – Следващият премиер ще е новият Ахмед Доган.

- А как ще създадете един милион работни места?

- Абе вие прости ли сте или на прости се правите! Един милион НОВИ, нови работни места, подчертавам нови.

- Е, какво значение има?

- Как какво бе, голямо. Човек може да вземе стари работни места, да ги реновира и да ги направи нови. Щото тези работни места не падат от небето.

- Не разбрахме . . .

- Защото сте прости, затова не разбирате, а е толкова просто, но не мога да ви обясня, защото трябва да сляза на вашето интелектуално равнище, което е невъзможно.

- Един последен въпрос г-н Бареков, вие нормален ли сте?

- Не, аз не съм нормален, аз съм уникален, гениален и неповторим, не се опитвайте да ме вкарате в рамките на нормалното и обичайното, аз не съм като вас и никога няма да бъда.













   



Гласувай:
6



1. sestra - Жив да го ожалиш,
13.09.2014 22:20
за грях е туй момче, както се изразяваше баба ми.
цитирай
2. masculin - На мен пък ми мяза....
15.09.2014 15:08
На мен пък ми мяза на един!....У-у-у,пущината,че му забравих името!...От Алеко Константинов ли беше!?....От Елин Пелин ли!?....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: masculin
Категория: Забавление
Прочетен: 35155
Постинги: 21
Коментари: 33
Гласове: 1380
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031